Factori decisivi in optimizarea On page a unui site

1-6 of 6


Cand vorbin de SEO on page ne referim in mare parte la cntinutul site-ului tau si a structurii sale. 

Ne focusam pe text, link-uri, titluri, etichete, cuvinte cheie, lungimea textelor si a adreselor, experienta utilizatorilor si nu in ultimul rand de unicitatea continutului. 


Voi prezenta mai jos cateva aspecte ce le urmarim in acesta parte a optimizarii on page. 


- Punerea cuvintelor cheie la inceputul sau in titlul paginilor. 

Optimizarea titlurilor astfel va permite crawlelor motoarelor de cautare sa vada subiectul paginii respective inca din primele milisecunde. 


- Titlurile paginilor sunt in etichete H1

Ne asiguram astfel ca motoarele de cautare nu vor scapa informatiile din titlu. 


- Includem cuvintele cheie in link-uri

Avand cuvantul cheie in adresa paginii este foarte important deoarece este un factor in clasificare. 


- Lungimea adreselor url

O adresa scurta, simpla si la subiect este adecvata in SEO pentru ca poate fi indexata mult mai repede din sitemap si ofera utilizatorilor posibilitatea sa o tina minte mult mai usor.


- Descrierea meta a fiecarei pagini trebuia sa contina cuvantul cheie 

Motoarele de cautare ofera atentie crescuta acesor descrieri meta si este un factor important in clasificare. Este important ca aceasta descriere sa fie unica si sa contina cuvintele cheie cat mai optimizat. 


- Experienta utilizatorilor este un factor important acum

Site-ul tau trebuie sa fie foarte usor de folosit avand categorii si subcategorii clare, imagini si video explicative, paragrafe specifice fiecarui subiect. Sunt ideale elemente grafice ajutatoare. 


- Site-ul trebuie sa aiba continut unic

Un site ce are continut duplicat sau copiat din alte pagini are sanse foarte slabe sa fie pe o pozitie buna. Trebuie verificate toate paginile ce urmeaza sa fie optimizate si trebuie sa ne asiguram ca acestea au intradevar un continut unic si ca acesta nu este vizibil pe alte pagini interne sau externe. 

Este foarte important ca acest continut unic sa adauge valoare subietului.


- Cuvintele cheie trebuie sa apara in primele 100 de cuvinte ale paginii.

Cu cat cuvintele cheie sunt mai in fata sunt sanse mai mari ca acestea sa fie vazute si indexate de crawlere mai repede. Este o greseala deseori intalnita cand cuvintele cheie sunt puse la finalul paginii iar acestea ajung greu sa fie vazute de crawlere. La fel se intampla si in articolele folosite pentru link building. 


- Structura de titluri H1 continua cu subtitlusi H2 si H3

Aceste tag-uri vor oferii motoarelor de cautare informatiile exacte despre pagina ta dar si utilizatorii vor avea o imagine mult mai placuta si mai clara. 


- Variatii ale cuvintelor cheie

Este indicat sa folosim alternative la cuvintele cheie prin textul paginii, astfel ne asiguram de relevanta textului iar aceste cuvinte alternative pot avea o concurenta mai scazuta aducand trafic paginii. 


- Link building-ul intern

Se refera la trecerea de la o pagina la alta in site-ul tau, acestea ar trebui sa aiba o pozitionare in functie de importanta iar trecerea ar trebui sa fie usoara si clara. Cel mai ok este ca acest link building sa fie facut cu anchor text (click-ul sa fie facut pe text nu pe o imagine).


- Optimizarea imaginilor

Nu ma refer la design aici ci la dimensiunea lor si la tag-urile pe care le au. Crawlerele nu pot identifica 100% toate imaginile de aceea le ajutam oferind tag-uri (cuvintele cheie). 


Mai sunt multe aspecte ce tin in mare de partea tehnica a site-ului sau de experienta utilizatorilor dar o sa spun mai multe in pagina dedicata performantei site-urilor.


Tin sa mentionez ca un site optimizat perfect On page nu este destul pentru a ajunge in prima pagina a motoarelor de cautare, pentru asta este nevoie si de optimizarea din afara paginii dar si de optimizarea performantei. 


Audit SEO

Un audit SEO inseamna de fapt o analiza detaliata a site-ului tau actual. Vrem sa stim un te afli in materie de continut si performanta, in acelasi timp anal...
0,00 lei

Pachet SEO mediu

Pachetul contine un audit SEO care include analiza site-ului si a concurentei. Prnind de la aceste informatii vom pregati impreuna strategia proiectului de S...
1.000,00 lei
Optiuni: Site

Pachet SEO max

Pachetul contine un audit SEO care include analiza site-ului si a concurentei. Prnind de la aceste informatii vom pregati impreuna strategia proiectului de S...
2.000,00 lei
Optiuni: Site