
De ce te ajuta aceste articole?
Este putin ciudat procesul si chiar daca in teorie suna perfect nu este chiar asa. In trecut daca aveai un business acesta trebuia
promovat in presa, practic publicai articole in ziare si reviste cu scopul ca acestea sa fie vazute de potentiali clienti si in final sa
genereze vanzari. Ei bine si in ziua de azi apelam practic la aceleasi practici doar ca ziarele s-au mutat acum online. Publicarea
articolelor in aceste ziare ajuta si in ziua de azi dar nu cum crezi la prima vedere.
Sa zicem ca ai un magazin online si vrei sa promovezi un produs in urmatoarea perioada. Pregatesti cateva articole optimizate pentru acel
produs si le publici pe diverse ziare online, la prima vedere crezi ca articolul este pentru cititorii acelui ziar si ca asta va genera
trafic catre site-ul tau dar de fapt este gresit, cel mai probabil din articolele respective nu vei avea vizitatori aproape deloc. Scopul
acestor publicatii este benefic pentru pagina produsului tau altfel, acele site-uri de presa momentan sunt vazute foarte bine de google si
au o autoritate ridicata datorita increderii in acele pagini iar prin postarea articolelelor se transfera autoritatea respectiva catre
site-ul tau. Tot acest proces se numeste de fapt link building si face parte din optimizarea off
page.
Publicarea articolelor SEO este un pas foarte important in gasirea clientilor. Advertorialele SEO iti cresc vizibilitatea in fata
motoarelor de căutare. Astfel, clientii te vor gasi mult mai simplu si mai rapid.
Asa cum am menționat anterior, aceste articole SEO te promoveaza si iti incurajeaza clientii sa apeleze la afacerea pe care o dezvolti.
Oferi informatia pe care ei o cauta si inevitabil iti vor cauta produsele sau serviciile. Rata de conversie creste, vizualizarile pe site
vor creste si ele, iar cu pasi mici, dar siguri, te vei clasa in topul cautărilor pe Google.
Legatura dintre doua site-uri realizata printr-un link de conexiune este link building. O strategie de acest tip are ca obiectiv
optimizarea. Algoritmii Google sunt la un nivel extrem de avansat, incat identifica totalitatea linkurilor de legătura intre unul-doua sau
mai multe pagini web.
Atrage linkuri catre site-ul tau prin intermediul altor site-uri. Cu cat mai multe cu atat mai bine. Cu cat mai bune, cu atat mai
eficient.
Scopul unui articol optimizat SEO este de a consolida vizibilitatea, pe termen lung, in motoarele de cautare a site-ului tau web si de a
genera pe acesta trafic de calitate.
Cum scriem articolele SEO
- gaseste un topic potrivit;
- realizeaza structuri optimizate SEO pentru articol;
- scrierea propriu-zisa a articolului;
- verifica articolului final;
- adauga pozelor adecvate și publica aricolul
Ce este un Advertorial?
Un advertorial este o formă de reclamă într-un ziar, revistă sau un site web care implică furnizarea de informații despre produs sub
forma unui articol. De obicei, un brand plătește editorul pentru un astfel de articol. Ele sunt folosite de marketeri pentru a educa
potențialii consumatori despre caracteristicile unui produs. Poate fi folosit pentru a viza un anumit set de persoane, alegând mediul
potrivit pentru a publica advertorialul. Un articol publicitar (advertorial) este mai detaliat decât o reclamă clasică și astfel îi ajută
pe potentialii consumatori să înțeleagă mai multe despre produs sau serviciu. Advertorialele sunt de obicei scrise de o agenție de
publicitate sau de client.
Putem publica articole pe urmatoarele domenii:
actioncamera.ro
Blog noutati si striri
aereya2.ro
BLOG NOUTATI SI STRIRI
evoplay.ro
BLOG NOUTATI SI STRIRI
greenrentacar.ro
Blog noutati
ipbagro.ro
blog stiri agro
maryblog.ro
blog stiri si noutati
nutri-shop.ro
block sport
realwayestate.o
blog imobiliare
rent2go.ro
blog rent auto
seowebtools.ro
blog seo it
top-siteuri.ro
Blog Noutati
superlifestyle.ro
block lifestyle
ayda.ro/blog
optimizare seo