Notiuni de baza din Optimizarea SEO a magazinelor online
Optimizarea unui magazin online poate fi comparata cu o biblioteca ordonata si organizata perfect. O biblioteca bine organizata poate fi comparata cu structura site-ului, care trebuie sa fie clara si usor de navigat pentru a permite utilizatorilor sa gaseasca informatiile de care au nevoie. La fel cum cartile sunt clasificate in sectiuni, produsele unui magazin online trebuie clasificate in categorii adecvate si bine organizate. In aceeasi maniera in care fiecare carte poate avea informatii precum autor, titlu si descriere, fiecare produs din magazinul online ar trebui sa aiba etichete meta adecvate, cum ar fi titlu, descriere si pret. La fel cum o biblioteca bine organizata poate avea un sistem de cautare eficient, un magazin online ar trebui sa aiba o functie de cautare performanta pentru a permite utilizatorilor sa gaseasca produsele dorite. O biblioteca bine organizata poate fi usor de folosit, un magazin online ar trebui sa fie usor de folosit si sa ofere o experienta excelenta utilizatorilor.
Optimizarea SEO pentru magazinele online consta in mai multe actiuni menite sa imbunatateasca vizibilitatea si performantele in rezultatele Google si alte motoare de cautare.
Un proiect de SEO pentru magazinele online va include:
- Crearea strategiei de marketing pentru proiectul de SEO
- Optimizarea titlurilor si descrierilor paginilor produselor
- Folosirea cuvintelor cheie relevante in continutul paginiilor
- Optimizarea structurii si a codului site-ului si a paginilor
- Creterea autoritatii site-ului prin crearea de continut de calitate si obtinerea de backlink-uri de la alte site-uri de calitate
- Asigurarea unei viteze rapide de incarcare a site-ului si a unei experiente bune pentru utilizatori pe dispozitive mobile
Diferenta dintre magazinele online cu putine sau multe produse poate influenta modul in care se abordeaza optimizarea SEO. Magazinele online cu un numar mare de produse se concentreze mai mult pe optimizarea de categorii si a paginilor produselor individuale, in timp ce magazinele cu un numar mai redus de produse se vor concentra pe optimizarea paginii principale si a altor pagini importante ale magazinului.
Ce oferim in servicile noastre de optimizare pentru magazine online
1) Strategia campaniei de SEO
Crearea unei strategii de marketing online eficiente poate fi esentiala pentru succesul unui magazin online. Oferind consultanta in acest domeniu, putem ajuta la dezvoltarea acestuia prin identificarea tintei (identifica target-ul magazinului online, inclusiv grupele demografice, interesele si comportamentele), analiza pietei (analiza pietei si a concurentei, identificand oportunitatile de crestere si potentialele probleme) si stabilirea obiectivelor (definirea obiectivelor clare si masurabile).
2) Optimizari din structura magazinului
Categoriile si produsele din magazin trebuie sa contina informatii structurate si foarte bine organizate precum titl, descriere, imagini, pret, disponibilitate, etichete meta, recenzii si evaluari. Prin organizarea si structurarea informatiilor mentionate, magazinele vor fi atractive pentru utilizatori si vor avea un real succes.
3) Optimizari de continut si cuvinte cheie
Utilizarea cuvintelor cheie in optimizarea categoriilor si produselor unui magazin online este un aspect important, incorporarea acestor cuvinte cheie in titlurile, descrierile, si meta-tag-urile paginilor este esentiala pentru orice campanie de optimizare.
4) Optimizari de performanta si alte date din codul magazinului
Datele structurate sunt esentiale pentru magazinele online in proiecte de SEO deoarece ajuta motoarele de cautare sa inteleaga mai bine structura si continutul paginiilor. Datele structurate pot include informatii despre pret, stoc, recenzii, disponibilitate sau imagini, avand aceste informatii in codul site-ului rezultatele tale din motoarele de cautare vor fi mai bogate in informatii si mai apreciate.
5) Campanii de crestere a autoritatii prin obtinerea de backlink-uri
Implementam o strategie clara care se concentreaza pe crearea si obtinerea de link-uri catre site-ul unui magazin online din alte site-uri relevante si de calitate. Aceste backlink-uri sunt considerate a fi un factor important in evaluarea autoritatii.
6) Performanta si accesibilitate
Ne asiguram ca viteza de incarcare a site-ului si alte aspecte legate de rendare si experienta a utilizatorilor sunt in parametri optimi.